ManiaKalne konKursy
KonKursy internetowe
KonKursy internetowe to bardzo atrakcyjna forma reklamy i promocji w internecie. Dobrze przemyślany, zrealizowany i dobrze rozreklamowany konKurs będzie skuteczną i pozytywną reklamą.
Z możliwości organizowania konKursu w serwisach techManiaK.pl skorzystały już między innymi takie firmy:
- LG Electronics Polska producent sprzętu RTV i telefonów komórkowych
- Cisco Systems, Inc, właściciel marki Linksys by Cisco
- proICT – oficjalny dystrybutorem w Polsce firmy AVM GmbH w tym marki FRITZ!Box
- Kontel – dystrybutor najwyższej jakości słuchawek Plantronics
Jeżeli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem ciekawego, efektywnego konKursu – prosimy o kontakt.
Aktualne konKursy
Staramy się, aby konKursy w grupie techManiaK.pl były jak najczęściej. To bardzo popularna tematyka wśród naszych maniaKalnych czytelniKów.
Sprawdź nasze aktualnie konKursy:
Ciekawa i skuteczna reklama
KonKurs organizowany we współpracy z grupą profesjonalnych blogów techManiaK.pl to ciekawa i skuteczna forma dotarcia do klienta. Zaletami konKursu są wysoka oglądalność, wysoki procent powrotów na stronę konKursową oraz zaangażowanie czytelników. Nasze konKursy wymagają ze strony klienta aktywności i kreatywności. Dzięki temu bardziej związuje się on z marką, grupą blogów techManiaK.pl i produktem o który musi powalczyć.
KonKursy opierają się na podstawowej zasadzie – uczetnik musi udzielić prawidłową lub opisową odpowiedź i musi aktywnie potwierdzić swoje zgłoszenie. Rozwiązania informatyczne, które dostarcza Agencja Interaktywna CATALIST pozwalają na potwierdzanie zgłoszenia i weryfikację adresu e-mail uczestnika. Dzięki temu nie mamy anonimowych, fałszywych zgłoszeń. Budujemy również dzięki temu pozytywne relacje z naszymi czytelnikami.
Nasze konKursy mają duże wsparcie reklamowe
Nasze blogi mają ponad 1 mln Real Users (wg badania PBI/Gemius). Pozostałe tytuły internetowe w grupie CATALIST to kolejne 2 mln Real Users miesięcznie. Każdy konKurs otrzymuje od nas wsparcie reklamowe. Zależy ono od formy i zasad współpracy ze sponsorem konKursu. Może przybierać różne formy z których najpopularniejesze to:
- promocja w grupie blogów profesjonalnych techManiaK.pl (box, banner, artykuły sponsorowane, linki) – kilka milionów odsłon miesięcznie również z logo partnera
- promocja w pozostałych tytułach grupy CATALIST. M.in. w wortalu Magazyn.pl, serwisach edukacyjnych Matura.pl i Sciaga-OnLine.pl, serwisach dla WebMasterów 4free.pl i SONDA.pl i innych. W zależności od potrzeb. Zasięg ponad 2 mln real users miesięcznie
- kampania zasięgowa DiggAd.com – pozwala niezwykle efektywnie dotrzeć do b. dużej ilości internautów w krótkim czasie. Forma reklamowa: komunikat/popUnder – podobnie jak komunikat GG
- kampanie w serwisach internetowych, takich jak GoldenLine, KonkursyOnLine, ŚledzimyKonkursy, fora tematyczne itd.
- reklama w adWords – wynikach wyszukiwarki Google poprzez dobrze dobrane słowa kluczowe to skuteczna reklama za efekty
- reklama w społecznościach – budowanie relacji na facebook, Nasza Klasa, MySpace, na forach, grupach dyskusyjnych
- mailingi, stopki mailowe – m.in. w systemie SUBskrypcja
- inne niestandardowe formy promocji
Informacja o konkursie działa również w marketingu wirusowym. Jest często przesyłana dalej przez samych internautów.
Case czyli przykładowe konKursy
Poniżej prezentujemy kilka wybranych konKursów, które były zorganizowane na łamach naszych blogów.
konKurs LG – Wygraj telefon LG Renoir
Fotograficzne cacko trafiło w ręce naszego czytelnika, który wytypował telefon roku i jednocześnie popisał się najciekawszą jednozdaniową jego recenzją. Ilość zgłoszeń w konKursie przeszła nasze oczekiwania – prawie 2,5 tysiąca prawidłowych, potwierdzonych odpowiedzi! Na stronie wyniKów można zapoznać się z kilkoma ciekawymi odpowiedziami.
konKurs Plantronics
Pod koniec lutego wspólnie z firmą Plantronics przygotowaliśmy dla prawdziwych maniaKów konkurs. Do wygrania było kilka eleganckich słuchawek Bluetooth. Z konkursu na konkurs zadanie jury jest coraz trudniejsze. Tym razem w zabawie wzięło udział ponad 500 osób! Nadesłane prace można przeglądać na stronie wyniKów. Ciekawostką jest nadesłany przez czytelnika siersciastego filmik wideo, nagrany jako odpowiedź w konkursie.
konKurs – wygraj Linksys WAG320N
Konkurs zorganizowany był wspólnie z firmą Cisco, producentem Routera Linksys WAG320N. W ciągu zaledwie dwóch tygodni jego trwania, strona konkursowa była odwiedzana tysiące razy. W zabawie wzięło udział aż 720 osób, które udzieliły wielu ciekawych, śmiesznych, poważnych i zabawnych odpowiedzi. Właśnie ze względu na kreatywność maniaKalnych czytelników warto zapoznać się z wynikami tego konKursu.
Zapraszamy do przeprowadzenia konKursu w techManiaK.pl
Jeżeli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem skutecznego konKursu internetowego, zachęcamy do wykorzystania naszych doświadczeń> Pomożemy w dotarciu do dużej, dobrze sprofilowanej grupy użytkowników.
Prosimy o kontakt.